Polityka zwrotu kosztów
1. Okres zwrotów
Obowiązuje u nas 14-dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że masz 14 dni od otrzymania towaru, aby zgłosić chęć jego zwrotu.
2. Warunki zwrotu
Aby zakwalifikować się do zwrotu, towar musi:
- Być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania.
- Posiadać oryginalne opakowanie i wszystkie dołączone akcesoria.
3. Procedura zwrotu
Aby zgłosić zwrot, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@tinytales.pl. Zwrot należy wysłać na adres:
TinyTales
ul. Oświecenia 51/94, 31-363 Kraków
Koszty zwrotnej przesyłki pokrywa kupujący. Towary przesłane bez uprzedniego kontaktu nie będą akceptowane.
4. Uszkodzenia i reklamacje
Jeśli otrzymany towar jest uszkodzony, ma wady fabryczne lub nie jest zgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami niezwłocznie po jego otrzymaniu.
5. Wyjątki – towary niepodlegające zwrotowi
Nie przyjmujemy zwrotów:
- Produktów spersonalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie.
- Produktów wyprzedażowych i kart podarunkowych.
Jeśli masz wątpliwości dotyczące możliwości zwrotu, skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu.
6. Wymiany
Najlepszym sposobem na wymianę jest dokonanie nowego zakupu i zwrot poprzedniego zamówienia po jego zaakceptowaniu.
7. Odstąpienie od umowy – UE
Zgodnie z prawem Unii Europejskiej, masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. Towar musi spełniać warunki zwrotu opisane powyżej. Potrzebny będzie również dowód zakupu (np. faktura, paragon).
8. Zwrot kosztów
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu powiadomimy Cię o decyzji dotyczącej zwrotu pieniędzy. Jeśli zostanie on zaakceptowany, zwrot należności nastąpi w ciągu 10 dni roboczych na pierwotną metodę płatności.
Czas przetwarzania zwrotu może zależeć od banku lub operatora karty. Jeśli minęło więcej niż 15 dni roboczych od akceptacji zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@tinytales.pl.